fbpx
  • Blog

Seneste indlæg

, ,

Kan man være leder og en fri fugl på samme tid?

Når man sidder som daglig leder, så sker der noget med ens kreativitet og evne til fordybelse. Det fungerer dårligt sammen. Hos N-ORD har jeg startet et ledelses-eksperiment, der giver plads til mentale walkabouts.   Stille dag…
, ,

Skriver du (sådan rigtigt) digitalt?

Du har krav på at vide, hvad du skal bruge denne artikel til: Her er et vigtigt råd  til at skabe en god digital fortælling – uanset om det er video, lyd eller skrift. Jeg underviser i disse dage på Danmarks Radio. Og selvom en anden…

Om at skrive krimi og være doven, uproduktiv og asocial

Det at skrive en bog er i lange perioder en uproduktiv proces. Husk det, når du er midt i al din ugidelighed, dovenskab og tomhed. Du kan være på vej ind i 'The Zone'. Der, hvor dine kreative ideer opstår.   ”Nå ja, men det…
,

Hvad betyder de nye regler for facebook-annoncering?

Hvordan står man som virksomhed, der annoncerer på facebook, efter de nye regler? Det kan sagtens lade sig gøre at skabe reach på facebook stadigvæk. For de virksomheder, der gør det klogt, kan det betyde endnu bedre tider. Her et af de…
, ,

Lederprofil: Er du en Alfa-Ko?

Mange ledere i dag kunne med fordel stikke næsen ind i en kostald. Køerne har nemlig regnet den ud ...   Jeg havde en ualmindeligt spændende samtale forleden med en bekendt. Han har mange års erfaring med ledelse i detail-branchen…
, , ,

Kender du jeres grundfortælling?

De fleste virksomheder ved, hvad de sælger. De færreste har sat ord på, hvorfor. Der går meget let – og meget ofte – kuk i udtrykket, når man kommunikerer uden at have styr på sin grundfortælling   ”Du spørger om alt det,…
, ,

Intuition som redskab til strategisk kommunikation

En effektiv kommunikatør eller storyteller er autentisk, troværdig og har noget nyt at byde på. Noget modtageren ikke har set før. Intuition er et effektivt redskab. ”Jeg er journalist, driver et kommunikationsbureau – og jeg holder…
, , ,

Hvor mange gange har du set dette (irriterende) post ???

Om at finde THE BIG WHY og få styr på sin virksomheds fortælling #kontortid #elskerlivetsomselvstændig Tjek ind på facebook eller instagram. Og jeg kan næsten så sikkert som præstens ’Amen’ i kirken se frem til et post i en…

Bloggere

Nana Askov
CEO og founder af N-ORD Kommunikation
Journalist, seniorrådgiver, moderator, forfatter

Nana blogger om

  • Nye digitale tendenser
  • Medier
  • Branding og grundfortælling
  • Forretningsudvikling
  • Sociale medier
  • Politik
  • Ledelse

Desuden er hun kvindelig iværksætter, feminist og tidligere blogger om ligestilling.

Maja Lorentzen
Rådgiver, journalist, sociale medier, PR, grafisk design og webdesign

Maja blogger om

  • Visuel kommunikation
  • Visuel identitet
  • Sprogbrug i kommunikation
  • Sociale medier
  • Nye digitale tendenser

Ønsker du de nye indlæg på bloggen direkte i din inbox?