• Blog

Seneste indlæg

,

Om at skrive krimi og være doven, uproduktiv og asocial

Det at skrive en bog er i lange perioder en uproduktiv proces. Husk det, når du er midt i al din ugidelighed, dovenskab og tomhed. Du kan være på vej ind i ‘The Zone’. Der, hvor dine kreative ideer opstår.   ”Nå ja, men det handler vel også om lige at komme ind i ’The […]

, ,

Hvad betyder de nye regler for facebook-annoncering?

Hvordan står man som virksomhed, der annoncerer på facebook, efter de nye regler? Det kan sagtens lade sig gøre at skabe reach på facebook stadigvæk. For de virksomheder, der gør det klogt, kan det betyde endnu bedre tider. Her et af de råd, jeg giver vores kunder i disse dage.   Hvad betyder de nye […]

, ,

Lederprofil: Er du en Alfa-Ko?

Mange ledere i dag kunne med fordel stikke næsen ind i en kostald. Køerne har nemlig regnet den ud …   Jeg havde en ualmindeligt spændende samtale forleden med en bekendt. Han har mange års erfaring med ledelse i detail-branchen og lever i dag af at undervise. Denne samtale handlede om ledelsesformer – og lidt […]

,

Kender du jeres grundfortælling?

De fleste virksomheder ved, hvad de sælger. De færreste har sat ord på, hvorfor. Der går meget let – og meget ofte – kuk i udtrykket, når man kommunikerer uden at have styr på sin grundfortælling   ”Du spørger om alt det, som min bestyrelse burde have spurgt om for længst!” Reaktionen kom fra en […]

Bloggere

Nana Askov
CEO og founder af N-ORD Kommunikation
Journalist, seniorrådgiver, moderator, forfatter

Nana blogger om

  • Nye digitale tendenser
  • Medier
  • Branding og grundfortælling
  • Forretningsudvikling
  • Sociale medier
  • Politik
  • Ledelse

Desuden er hun kvindelig iværksætter, feminist og tidligere blogger om ligestilling.

Maja Lorentzen
Rådgiver, journalist, sociale medier, PR, grafisk design og webdesign

Maja blogger om

  • Visuel kommunikation
  • Visuel identitet
  • Sprogbrug i kommunikation
  • Sociale medier
  • Nye digitale tendenser

Ønsker du de nye indlæg på bloggen direkte i din inbox?